Separat och förbättrad faktura från Bixia

Faktura från Bixia via Billogram

Vi vill göra det tydligare för dig/ditt företag vad du betalar för dina tjänster hos oss. Du kommer därför att få separata elhandelsfakturor från Bixia under 2022 och framåt. Det innebär fler fakturor, men med tydligare innehåll och självklart utan att det påverkar dina kostnader. Dessutom byter Bixia fakturaleverantör till Billogram vilket ger dig tillgång till en rad smarta fakturatjänster.

Vad innebär övergången till Billogram för dig?

Du kommer att kunna betala på precis samma sätt som idag och väljer fritt mellan mejlfaktura, e-faktura och postal faktura. Via Kivra kan du även välja att få fakturan som digital post. Nyheter som tillkommer är att du kan betala via Swish, schemalägga betalningar, se tydligt om eller när fakturan är betald och kommunicera med kundservice direkt via fakturan. För att kunna ta del av alla fördelar behöver du ta emot fakturan digitalt. Byt till epostfaktura redan nu på bixia.se/billogram.

Bixia kommer informera dig om allt du behöver veta och göra i god tid innan bytet, men har du frågor redan nu är du välkommen att kontakta dem.

I dagsläget är det endast Bixia som byter fakturaleverantör till Billogram, men vi planerar att gå samma väg inom en snar framtid.

Du kommer att kunna betala på precis samma sätt som idag och väljer fritt mellan mejlfaktura, EDI-faktura och postal faktura. Nyheter som tillkommer är att du kan betala via Swish, schemalägga betalningar, se tydligt om eller när fakturan är betald och kommunicera med kundservice direkt via fakturan. För att kunna ta del av alla fördelar behöver du ta emot fakturan digitalt. Byt till epostfaktura redan nu på bixia.se/billogram.

Bixia kommer informera dig om allt du behöver veta och göra i god tid innan bytet, men har du frågor redan nu är du välkommen att kontakta dem.

I dagsläget är det endast Bixia som byter fakturaleverantör till Billogram, men vi planerar att gå samma väg inom en snar framtid.

Du behöver inte göra något alls i dagsläget

Du kommer få mer information och tydliga instruktioner i god tid innan några förändringar börjar gälla och till dess behöver du inte göra något alls.

Har du frågor? 

Har du frågor om förändringen ber vi dig kontakta Bixias kundservice via chatt på bixia.se, mejl kundservice@bixia.se eller telefon 0771-60 30 30.